Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

12 januari 2013

Familie uil

Mijn streven is om een hele familie uil te gaan haken. Hier zijn de eerste twee spruiten (spruitjes) van de familie:


Het patroontje komt uit het boekje "beestjes haken" dat bij de doos zat die ik afgelopen zomer heb gekocht. Ik heb het patroontje per ongeluk iets aangepast, en vind het uiltje nu eigenlijk nog leuker geworden dan oorspronkelijk bedoeld was. De vleugeltjes zijn iets te klein geworden namelijk, maar ik vind ze leuk zo! Ik ben alleen slecht in toeren tellen, want het roze uiltje is iets hoger dan de groene. Gelukkig is in het echte leven ook geen enkele uil hetzelfde!

0 comments:

Een reactie posten