Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

28 januari 2013

Slaapzak klaar

Ja! Hij is klaar! En ik ben best wel trots dat het helemaal gelukt is. Dit weekend was ik bij m'n ouders thuis en op m'n moeders naaimachine lukte het afwerken van de mouwen wel goed. Dus die heb ik (gelukkig) toch niet op de hand hoeven doen. Bij thuiskomst kwam ik erachter dat de transporteurregelaar van m'n naaimachine het niet goed doet, vandaar dat de stof wegglijdt, zeker bij zoiets smals als de mouwen stikken.

Maar goed, hij is af en echt supermooi geworden:

Lengte: +/- 115 cm
Een heerlijk warme winterslaapzak, volgens dit patroon. Als ik er nog eentje ga maken, dan maak ik de hals en de mouwen wel gelijk iets wijder. En ik denk dat ik wat rekbaardere stof zou gebruiken.

En nu lekker slapen! 

0 comments:

Een reactie posten