Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

16 maart 2013

Blue Totoro

Drieënhalve week heeft het me gekost om deze Totoro te maken! Achteraf gezien valt het me nog mee, gezien de tijd die ik ervoor had.
Totoro ken ik van een Japanse animatiefilm die ik jaren geleden heb gezien. Het is een hele lieve, schattige film waarin Totoro een groot, vriendelijk fantasiefiguur is dat de magische gave heeft om planten te laten groeien. Toen ik het haakpatroon van Totoro vond op Ravelry, moest ik hem gewoon maken!

Ik heb catania katoen gebruikt en gehaakt met haaknaald 3. De Totoro is ongeveer 17 cm hoog geworden en de kleine man des huizes vindt 'm heel lief en mooi!





0 comments:

Een reactie posten