Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

1 augustus 2013

Cirkels haken

Op de camping ben ik begonnen met het haken van cirkels. Inspiratie hiervoor vond ik in een amigurumi die ik aan het maken ben (daarover later meer, want deze is nog niet helemaal klaar). Het cirkels haken ging zo lekker dat het naar meer smaakte. En met deze blogpost in m'n achterhoofd ben ik begonnen met een grotere cirkel met het idee om er een kussen van te maken.



Deze cirkel is overigens nog niet perfect, want ik had het schemaatje van handwerkjuffie niet paraat waardoor ik niet helemaal goed aan het meerderen was en de cirkel begon te bobbelen. Maar, hij is nu weer redelijk plat en ik denk dat je er straks als kussen zijnde niks meer van ziet. Maar eerst moet hij nog groter worden!

0 comments:

Een reactie posten