Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

5 december 2013

Telefoonhoesje

Jaja, ik ga met m'n tijd mee en heb ein-de-lijk een smartphone.
Maar daar hoort natuurlijk wel een zelfgemaakt hoesje bij! Zo gezegd, zo gedaan. De eerste versie is alleen een beetje mislukt, de telefoon zit er te strak in en dat is niet handig. Niet goed gemeten dus, en doordat ik in toeren werkte en niet goed kan tellen ;) werd hij niet overal even breed. Dus deze versie is gebombardeerd tot slaapzak voor Nijntje.



De tweede versie is wel goed gelukt, mede doordat ik 'gewoon' in een spiraal gehaakt heb. En het garen met kleurverloop geeft ook een leuk effect vind ik!



0 comments:

Een reactie posten