Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

13 januari 2014

Het begin is gemaakt!

Afgelopen week ben ik begonnen met het haken van..... De Deken ;) Inmiddels is het een echte hype in haakland geworden en zijn er ontzettend veel mensen bezig met deze 'crochet along'. Soortgelijke foto's als hieronder vliegen me om de oren op de Facebookgroep die bij dit project hoort.

Mijn deken wordt uiteindelijk ruim 130 cm breed en bijna 2 meter lang. Hieronder het resultaat van de patroondelen van week 1 en week 2. Erg leuk om te doen!



De volgende streep wordt geel. Nog even wachten tot het vrijdag is, dan komt het volgende deel online.


2 comments:

Terray zei

Wat leuk dat je er zoveel plezier aan beleeft. Deze steken zien er al erg mooi uit.
Tot vrijdag :-)

Anita zei

Mooi! Ik ga ook meedoen, alleen nog even kleuren uitzoeken. Succes met de jouwe!
groetjes, Anita

Een reactie posten