Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

4 april 2015

Kleine projectjes met Pasen

Ik weet het zeker, ik geef toch de voorkeur aan kleine haakprojectjes. Ik maak m'n deken af hoor, echt! Maar af en toe maak ik even een uitstapje en doe ik wat anders. Snel resultaat, daar hou ik van. Ik zie ook veel te vaak leuke dingetjes voorbij komen die ik dan wil maken. Zoals deze kip:


Geweldig toch? En in 1 avondje te maken! Het patroon vind je hier.

En nu ben ik bezig met kleurrijke bloemenonderzetters, ze worden een cadeautje voor een vriendin in Hong Kong. Ik kan alleen al vrolijk worden van de kleurtjes. Misschien dat ik ze ook nog voor mezelf ga maken...


Het patroon van deze onderzetters is te vinden op het blog van Karin aan de haak, en ik maak er een randje om, net zoals ik gezien heb bij 't Haakdraadje.

Nog iets waar ik blij van word: een leuk lapje, bijpassend bij het ritstasje dat ik vorig jaar maakte. Vandaag gevonden bij een stoffenwinkeltje in de stad, en ik wil er een klein naaldenboekje van maken. Ik gebruik het ritstasje heel erg veel en heb er zo veel plezier van!


Fijne paasdagen allemaal!

0 comments:

Een reactie posten