Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

23 mei 2015

Kleurige onderzetters

De tijd vliegt voorbij en ik vergeet steeds maar om te laten zien hoe de onderzetters zijn geworden die ik laatst aan het maken was. Gemaakt met vrolijke kleurtjes catania katoen. En zoals ik eerder al schreef, het patroon van deze onderzetters is te vinden op het blog van Karin aan de haak, en ik maak er een randje om, net zoals ik gezien heb bij 't Haakdraadje.
Zo zijn ze geworden:





Het lijkt net alsof ik twee blauwe heb gemaakt, maar in werkelijkheid zit er ook een groen-blauwe kleur bij die op de foto's nooit mooi uitkomt. Lastig...

Deze onderzetters gingen op de post naar een vriendin in Hong Kong, waar ze inmiddels zijn aangekomen :)

0 comments:

Een reactie posten