Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

13 maart 2016

Fat bottom bag - klaar!

Ok, hij is al even klaar. Ik had alleen nog geen tijd gevonden om foto's te maken. In dit zonnige weekend hing ik de tas even buiten in de tuin voor een mini-fotoshoot.

Ik maakte in de binnenvoering een binnenvak, voordat ik de stof aan de gehaakte granny vastnaaide.
De zijkanten heb ik met een kleine steek vastgezet, omdat de tas anders vrij 'open' is.
De hengsels vond ik op de markt. Daar was ik heel blij mee, want via internet was het anders vrij duur geworden door de verzendkosten. De kralen vond ik bij toeval in de kringloopwinkel.





1 comments:

felisa zei

Leuke tas! Deze staat ook nog op mijn lijstje om eens te haken...

Een reactie posten