Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

18 maart 2013

Appel-portemonneetje

Laatst kreeg ik van m'n schoonzus een Knippie met daarin een leuk klein patroontje voor een portemonneetje.


Ik vond het gelijk een leuk dingetje, alleen had ik a) geen zin om materiaal te kopen en b) is het een beetje een meisjesachtig patroon. Dus, met nog wat restjes groene stof die ik over had van het slaapzakje en wat restjes vilt, heb ik het patroon veranderd en is het een appel-portemonneetje geworden. Daar kan m'n kleine man z'n kleine schatten in gaan bewaren. Geinig he?
Oh ja, ik moest alleen een groene rits kopen, maar die was slechts 1 euro op de markt!

Binnenkort hier: the making of, inclusief patroontje!



0 comments:

Een reactie posten